lunes, 1 de junio de 2009

Hej minns ni att..

....Jag skulle överraska er!?

Nu är tiden inne o berätta att jag aker hem den 9:e Juni och landar hemma i Sverige kl 14:05 Svensk tid den 10 Juni. Och gissa om allas er favorit Damp Pumba e lycklig över detta? Jag e lyckligare än vad en homosexuell man hade varit med 2 Stjärtar! Sa glad e jag.
(Jag hoppas inte jag gör nagon Illa nu med mitt utlatande är inte homofob).

Ska äntligen fa krama min Mamma se min familj, min Phoenix min Amor och mina kära vänner =D Jag maste tacka en väldigt speciell vän till mig som heter Milad han är som en Bror till mig och hjälpte mig med min biljett hem. Tack Bror vet inte riktigt hur jag ska kunna betala tillbaka detta men kommer nog pa nat, för att det är ju inte bara pengarna utan hela grejen lixom jag sa att jag började att vantrivas här och att jag ville aka hem för jag saknade min familj mina vänner och min Amor. Han sa att han hjälpte mig med en gang, vilket han nu oxo gjorde, sa jag vill bara saga TACK BRODER FRAN BOTTEN AV MITT HJÄRTA!!
Sa nu vet ni Pumba is on his way home era Lortungar hade nagon sagt! Hahahahaha God Bless The Damp!

Har även en väldans massa o göra denna veckan, telefonen maste kopplas ur abbonemang skall avslutas jag ska ta avsked av min Familj här och min familj här e ganska stor kan jag Lova.

Pa Onsdag iaf sa ska vi ha ett Sju Helvetes Kalas hemma hos mig och det blir min Officiella Avskedsfest! Hoppas att komma ihag att ta bilder =D
Pumba ska bli sa fuller sa han tappar Böxera!!! Men oroa dig inte för nat Amor du vet jag e Underbar hahaha*kiss*

Nu far ni ha det bäst för imon ska jag upp tidigt o säga hejda till min ena faster . Och passa pa att greja lite med pappersarbetet o sa. Städa maste jag oxo göra 2 fester i rad da kan ni tänka er hur d ser ut hemma hos mig!

Tjittalituttan Tittay!!

Jevla Fi Fan Hej!

2 comentarios:

Silvana dijo...

Jag säger bara en sak:

TJOHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

Anna dijo...

Hej!! Sa KUL for er att du aker hem nu sa tidigt!! onskar er all lycka!!
hoppas vi far ses om vi aker hem ngn gang under sommarn!