miércoles, 25 de marzo de 2009

Fy fan sa forbannad!!!

Jag e sa sjukt javla forbannad pa min kompis ex flickvan sa d finns inte, hon har gatt o hittat pa att jag har hallt pa o ringt henne och bjudit ut henne osv och att hon e trott pa att jag ringer henne...MEN TILTA MIG!!! Ofta jag blir intresserad av en Valross som emellant kan vara trevlig lixom. Hon e inte fin nanstans och den viktigaste faktorn av allt e att Suggan ar GRAVID o vantar min vans barn, mina kara vanner hur ofta blir jag kar i mina vanners Ex lixom och speciellt om dom vantar mina vanners barn!? TYP ALDRIG!!!! Och min van e typ den forsta kompisen jag fick har i Chile och han e en jattebra kille och vill inte pajja min kompis relation med honom for en SUGGA!


Maste det ga sahar bara for att man nobbar en SUGGA?


Nu pallar jag inte skriva mer fy fan alltsa!!! Notera att det inte ar ofta jag kallar nagon for SUGGA sa fatta att jag e forbannad!!!

Vill snacka med M.D.C nu saknar er tjejor massa kramas o besitos te er!

Jevla Fi Fan Hej!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

sicken sugga pabliTÅ!!! =/

Miss V

Pumba!! dijo...

Jag menar det! Hade velat bussa Nigel pa henne jag svar! :D Idag e d fiesta time see you imorgon chiao

Silvana dijo...

Jisses vad är det för en drama queen?Värsta carboneran som måste hitta på grejer för att få lite dramatik i sitt liv eller?
Knockka henne Pablito...knocka henne!!

Pumba!! dijo...

Jag kan inte sla tjejer Poca det vet du ju :D Jag e inte som flertalet andra Chilenare he he =D Men har lust o vara en utav dom =P