martes, 31 de marzo de 2009

Yes Oh Yes!!!

Min Pocca e tebax med stormbesked pa bloggen och det alskar vi!!! Man kan inte gora annat an o alska min kara van =D Senaste inlagget fick mig o garva som fan hahahaha Poca du fortjanar en Oscar :D Sa duktigt, du fortjanar o spendera en timme med karringen pa videon he he =D

Vad har Pumba gjort idag?

Jo idag sa har han vart duktig o tvattat =D Sen sa fick han ett erbjudande han inte kunde motsta av sin kara van Goran, sa jag spenderade kvallen med o spela Poker, d va ett tag sen jag spelade sapass bra sa d blev en del vinst forsta sessionen men andra sessionen gick kappratt at helvete da ingen pa tidigare niva ville spela mot mig, fick kommentarer som...Nej nu kommer han osv, vilket e en komplimang men jag jagade inte komplimanger utan jag jagade ju deras pengar. Sa jag flyttade upp en niva och Fru Fortuna va inte med mig dar he he, lyckades fa in degen ratt men blev utdragen vilket kandes iskallt. Dock lyckades jag vinna en satelit te en storre turnering imon, ser fram emot den turneringen da jag kanner att jag spelar bra och sjalvfortroendet e pa topp =D Passade aven pa att lagga en del feta lotto rader och en Keno =D

Laddade ner lite musik idag oxo, blev lite Volbeat och Leona Lewis och damn sicka pipor Leona har. Volbeat e ju oxo grymma! Ni maste lyssna pa en lat som Volbeat gjort den heter A moment forever, musiken paminner om mina Dampanfall speciellt borjan!!!

Blev mycket fest denna helgen i fredags var jag ute med mina kusiner och sen pa lordagen lyckades jag klamma in 2 fester, gott o vara party profil =P sen pa sondagen va d ju dags for Fotbolls matchen mellan Chile o Peru som Chile sa gott vann med 3-1 pa deras hemmaplan vilket a nat satt va historiskt =D Sa man va ju tvungen o fira det oxo, sa min kropp va val lika sleten som brudarna i Thailands bakgator, nar jag vaknade imorse.

Tjejor d kanns jattekul att ni kommit igang med bloggandet igen ni inspirerar ju mig te o skriva
M.D.C. MF!!!! Hoppas kunna hooka up pa Msn snart oxo tjejor, long time no see ju. Chattade lite med Poca idag vilket va kul :D Chip Chop svarade inte hon tittade pa film sa Poca =D

Wish me luck Tomorrow!!!

Jevla Fi Fan Hej!!

1 comentario:

Silvana dijo...

HAHAHAHAHAH du e så himla störd.
Jag skrattar mig magsjuk med dina inlägg!Kroppen mer sleten än flickorna i Thailand bakgata??AHAHAHAHAHAHAHAHA
Pumba min vän - you rock!
Och min allra sista comentar på mitt inlägg om tandis - den var 100% pumbainspirerad!
Suerte en el poker...