domingo, 12 de julio de 2009

Jättetrevligt va namnet!

Igår så va jag o Amor ute o firade att jag fått jobb på flyttfirman där jag jobbade innan jag åkte till Chile, det är inte ett heltidsjobb men jobb som jobb :D Vi åt på ett ställe här i Kungälv som heter Malt&Humle och valde Vitlökssteken och den va det godaste jag ätit på väldigt länge kan jag lova :D Vi delade även på en flaska vin och tog var sin drink, efter det så åkte vi hem och myste massor. Jag va lite sleten efter den långa arbetsdagen och har idag en träningsverk som heter duga men d e ju värt det sålänge man tjänar pengar. Amor väckte mig med massage vilket inte va helt fel =D Sen följde jag med henne till jobbet i Kungsbacka även om jag var trött så var det verkligen något som jag ville göra, när jag kom hem sen så tog jag en dusch och ett varmt bad med Babyolja som satt som handen i handsken. Imon ska jag jobba igen och hoppas att det finns mkt o göra denna veckan jag behöver alla pengar jag kan få =D

Det var för övrigt första gången vi va ute och åt tillsammans på detta sätt vi fick ett mysigt bord där vi fick vara ensamma och pratade om allt mellan himmel o jord. Servicen där va suverän och det gillade vi!!

Jag hoppas verkligen att ni har haft en lika underbar helg som jag har haft!! Ha d bäst därute!!

Jevla Fi Fan Hej!!

2 comentarios:

Silvana dijo...

hola pumbiano...e borta i strömstad igen men kommer snart hem.Dags o träffas då??'
Förresten...idag trodde jag att du dampade lite.Skrev in din blogsdress och fick fram en sida om bibelstudier!!!
??? - tyckte Pocca

Du kan ju testa med pumbaafmdc.blogpot.com och se..hihhihihihih vilken ironi

Miss V dijo...

kanske dags o uppdatera?