lunes, 6 de julio de 2009

Long time no write...

Jag har då inte varit allt för flitig med mitt bloggande det sista har inte haft nån ork för o blogga och har helt ärligt tappat min inspiration, jag hoppas jag kan återfå samma "Gnista" jag började med. Jag har den sista tiden umgåtts en hel del med Mi Amor och lite familj o vänner. Har för d mesta vart så att jag inte vart i GBG så värst mkt utan fastnat i Kungälv men på Onsdag så ska jag flytta te GBG i en månad igen så d ska bli skoj. Då kanske man hinner träffa fler folk som min bästa Pocca henne har jag inte hunnit träffa än. Jag har vart mkt flitig med jobbsökandet men inte fått nåt napp än, men d kommer förhoppningsvis snart. Fick ett bra erbjudande men jag hade tyvärr inget truckkort vilket va lite tiltande men så e d ibland. Jag e lite stressad över detta med jobb för att jag o Amor ska flytta ihop den 1:a September te vår egna lägenhet som är belägen i Bagaregården som är ett trevligt och mysigt ställe och jag behöver komma upp på benen för o köpa lite grejer man behöver till lägenheten, sen så måste man ha råd o leva oxå. I helgen som gick så var jag på bröllop och vi hade det så jättetrevligt och kul som bara den va d oxå. Kommer väl o ladda upp lite bilder på Fejjan så fort jag får bättre uppkoppling på mitt internet, jag använder telias mobila bredband vilket inte är det bästa kan jag lova he he... Nu ska jag ut o ta mig en promenad och ringa ett par samtal så jag hoppas ni alla har d bäst så ses vi snart igen...

Jevla Fi Fan Hej!!

No hay comentarios.: