jueves, 14 de mayo de 2009

Hej va hander gott folk!

Hejsan nu va d anda ett tag sen jag skrev nat "allmant", if you know what I menar? Men d har vart massa runtom hela tiden he he...arbetsokande och blivit arbetslos igen o en del annat. Nigel har jag ej skrivit om pa lange o han Lever he he, han har fortfarande damp o e skit rolig. Tex sa bad han en granne o kora upp ett finger i roven o sparka sin hund, man kan ju undra vart ungen far allt ifran hahahahahaha. Idag ar det den tredje dagen i rad som jag glomt o ta in tvatten att man blir sa glomsk av att gilla nagon sa mkt he he :D Nu ska jag kolla pa en Stand Up show som e helt sinnessjukt bra I'm a grown little man heter den =D Rekommenderas starkt :D

Hoppas ni har det bast!
P.s Tjejor se till att svara pa Msn jag far anfall pa er snart =D Puss
Jevla Fi Fan Hej!!

2 comentarios:

novemberfamiljen dijo...

Ditt barn eller?

Pumba!! dijo...

Snarare min IDOL!!! Hur mkt Godis jag an ater sa kommer jag ej upp i hans Damp Skillz :D