lunes, 18 de mayo de 2009

Long Time No See...

Hur mar min kara publikskara pa en sisadar 5 personer!?

Ni kanske har undrat va Pumba has been up to!? Och det ni, ar en hel del. Pumba smider planer och inte vilka planer som hellst utan mycket bra planer for en gang skull!! Om ni nu undrar sa e jag fortfarande In Love och more than ever before maste jag saga, Galet men sa javla nyttigt! =D

You might see Pumba Fly by Sweden soon jag lovar inget men viljan finns dar, sen e ju degen problemet. Saknar iaf den svenska sommarn och ar sa sugen pa sa mkt som inte finns har Tex Snus, Svensk Husmanskost, GODA PIZZOR, Kanelgifflar m.m och sist men inte minst Ahlgrens Bilar!

Maste saga att jag ar overlycklig over att teknikens under existerar, mest glad ar jag over Skype...Min Amor kan ringa mig obegransat for endast 45 sek och till min hemtelefon vilket ar hur grymt som hellst :D Vakna te hennes rost e ju sa sjukt gott aven om det ibland ar kl 04 pa morgonen sa ar det jatteskont o bli vackt av hennes rost =D Sa jag vill passa pa att tacka dig Mi Amor for dina Wake Up Calls =D

Manga undrar sakert va det ar med Pumba...he he Han kan saga att han e kar som bara en Pumba/Mumble kan Bli!! Isn't life wonderful!? :D

Nu ska jag titta pa lite High Stakes Poker, sen maste jag ivag o hamta lite deg pa mitt gamla jobb.
Take Care , ha d bast och som jag numera sager Just Dance!

Jevla Fi Fan Hej!!

1 comentario:

Syrran dijo...

Nu blev jag helt glad i hjärtat här! <3
Bra att du för en gångs skull ler på grund av något underbart. istället för some random shit. I APPROVE! ^__^b