sábado, 23 de mayo de 2009

Nu är det officiellt!!

Har ni sett min Relations Status pa Facebook? =D Pablo Alfaro Pinto is in a relationship with Marriam Udén and He loves it :D Detta betyder kanske att Pumba snart kommer hem =D Va tycker ni där hemma att jag ska göra? Aka hem alldeles snart eller hur :D Da far det bli sa =D

Vill passa pa o önska min kära vän Emelie "Shaft" Hammar all lycka i världen med sin nya löve!!

M.D.C kommer strax att aterförenas!! Me laijki son en fi fan!!

Ha d bäst salange!!!

Jevla Fi Fan Hej!!

2 comentarios:

Silvana dijo...

Pumbiano kommer snart hem TJALALALAAAAA....Han har slutligen hamnat i klorna på nån TJALALALAAAA....Han kommer bli så toffelmobbad att han kommer lipa TJALALALALALALALALALALAAAAA

Pumba!! dijo...

Ofta det kommer att hända Zorrona TJALALALAAAAA =D Visst älskar du mig Pocca? :D Va bara tvungen att kontra men d blir väl sa :D Sitter fast i Mimmis klor d kan jag lova att jag gör, toffelfragan vi ta o se pa när jag kommer hem =D besos