domingo, 15 de febrero de 2009

Hade en bra dag...


Hej hej igar va d ju alla hjartans dag....den spenderade Pumba framfor datorn tes d va dags o gora sig iordning infor min planerade middag med min Tjejkompis Maria Jose innan vi bada skulle aka o jobba he he...Vi hade det jattetrevligt och vi lyckades blanda en mysig stund med en del skamt :D Vi kopte 3 st "Prank schampoo" om ni undrar vad det ar sa e d schampoo som tillsynes ser ut o vara normala Head&Shoulders men nar man gnuggar in det i haret sa fargas det gront he he...o gissa vem vi valde att ge schampoot te? Min jattegode van Wilfredo som rakar vara rodtott hahahahahahaha Kan ni tanka er honom med gront har? hahahahahaha Det kan bara sluta pa ett underbart satt hahahahaha....Som tur for min tjejkompis sa bor hon granne med honom coh jag bor for langt for att bevittna handelsen....Nog pratat om det hahahaha


Idag spelar Magico Milan mot Inter pa San Siro en match som vi maste vinna =D Sa nu ska jag ga o lagga mig sa att jag inte missar denna underbara match


ha det bast...FORZA MILAN VINCI PER NOI!


Jevla Fi Fan Hej!!!

No hay comentarios.: