jueves, 5 de febrero de 2009

May be back again!!!

Hej mina kara lasare er favorit focker e tillbaka!!!! Fick precis ett samtal fran min nya och forhoppningsvis mkt battre internet leverantor o dom sa att dom kommer o installerar mitt nya Internet imon kl 14 chilensk tid....Guess if your focker is happy? Maste beratta att Nigel har vart grym d senaste skitrolig har har varit...ska nog fa fota honom snart...om inte den lilla vesslan springer ivag...Pratade med hans pappa o han sa att d va jobbigt som fan med honom for att han har DAMP men jag bad honom o ha talamod med honom han blir sakert lugnare med tiden o anvande mig sjalv som referens...Skulle akt pa en tavling nu pa lordag som jag tranat infor o sett fram emot men d skiter sig for att var tranare fick for sig o gora annat. Jag e inte sen med o svara tillbaka o ska redan idag ga o trana kickboxning istallet for Tae Kwon Do och hoppas pa en seriosare traning dar. Jag har saknat denna bloggen sa sjukt mkt o saknat MDC och min kara syster Eva Lis som e i Japan fran och med imorgon kan jag ju iaf vara online lite oftare he he...Ses imon piiiiss out!

Jevla Fi Fan Hej!!!

P.s det va sa lange sen jag skrev att jag nastan men bara nastan glomde mitt quote)

No hay comentarios.: