sábado, 21 de febrero de 2009

I huvudet pa siempre fuckin Pumba...



Nu e Pumba tebax i La Serena gott folk efter en 3 dagars semester med min storebror Sergio i Norra Delen av Chile, Pumba har vistats i en stad som heter Chañaral och som va en helt underbar stad =D Jatte goá manniskor, mat och underbara strander :D Jag hade det helt underbart dar uppe o blev helt foralskad i staden :D Nastan sa att jag kan tanka mig o flytta dit. Nu har Pumba en vecka kvar pa jobbet sen ar det 3 manaders ofrivillig semester som galler, sa jag maste satta igang o leta efter nytt jobb. Vad det bli vet jag inte an, jag e villig o ta vilket jobb som hellst bara jag tjanar lite pengar sa att jag kan klara mig.




Har har ni lite bilder fran min mini semester....

Tappade helt plotsligt lusten att skriva sa ni far noja er med detta....Ha d GULD!

Jevla Fi Fan Hej!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

"I huvudet pa siempre fuckin Pumba..." ...Du e fucking bäst !!! Mi IDOLO! hahhahaha

Miss V

Pumba!! dijo...

Titeln va hel grym eller hur? men den hade inte sa mkt att gora med sjalva bloggen....Tack for komplimangen :D

Silvana dijo...

Du e inte klok pumbiano...hahahahaha como se te ocurren estas...eh...weas!Jajajajaja
Oye...esa playa la tengo que visisatr..donde andaban?

Pumba!! dijo...

Esta ubicada en Chañaral :D Son bakanes las playas por aya :D

Jandra... dijo...

önska jag va där... vilket underbart hav ;)