martes, 10 de febrero de 2009

Nu har jag skaffat bilden pa Nigel....


Har har ni bilden pa min Idol The almighty Nigel =D

Igar sa grillade vi hemma hos Nigel o han va sketkul, den stackars hamstern han haller i pa bilden fick utsa for en hel del tortyr under min vistelse. Forsta han gor nar jag kommer in ar att visa upp hamstern for o sedan gnugga han mot roven hahahahaha =D

Vi hade det jattetrevligt och Nigel stod for en hel del underhallning med sitt Dampande =D

Efter det jag lamnade grillfesten hos mina grannar sa va jag ju saklart bara tvungen att fortsatta festa sa jag ringde en taxi och akte hem till en van och fortsatte festa en bra stund innan jag akte hem full som en spruta =D Kom hem och satte mig framfor datorn, och chattade med min syster efter en stunds chattande och poker spelande sa gick jag o la mig. Jag vaknade lagom bakis kan jag lova he he =D

Nu ska jag surfa runt en stund te sen blir det o sova


Jevla Fi Fan Hej!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

E ni släkt eller? O__O
Linkar dig när du var liten eller kanske dig mixad med gayan! O__O

Pumba!! dijo...

Nej vi e inte slakt :D Men vi har Dampen gemensamt hahahahaha

Billans matte dijo...

haha hamstern...