viernes, 6 de febrero de 2009

Pumba is back in business folks!!!!

NU e jag tebax pa min fin finablogg =D Glad som Nigel med en slagga i glas hus =D Jag lyckades tyvarr dribbla in mig sjalv i rakningsdjungeln o d e inget jag rekommenderar men nu e jag skuldfri tack vare min lon och min mammas hjalp saklart he he...Min mamma e underbar, fast jag e egentligen inte speciellt stolt over att min mamma maste betala mina bills nar vi bor 2 ljusar fran varandra men jag va verkligen tvungen pga vissa orsaker. Nog pratat om mina bills jag har haft semi deprission pga det sa nu skiter jag i det och hoppas lara mig ett o annat. Jag har sa mkt att beratta men vet ej var jag ska borja e helt enkelt bara helt CP glad just nu och det blir inte lattare av att jag atit godis sa jag e beng pa kopet hahahahahaha. Min polare Nigel akte te stan med sin mamma och har annu inte kommit hem, han har vart ett mkt starkt underhalls amne under min semi deppis han har fatt mig o garva som fan hahahahaha....Han gjorde en sa grym grej sa jag grat av allt jag garvade han kommer nog vara min idol ett bra tag framover...Han klattrade upp pa staketet pa hans hus som e c:a 1.90M hogt o jag sag han klattra sa jag sa te han..Nigel ga ner sa du inte ramlar o slar skiten ur dig...han bara nej d e lugnt pa ett sa Chilenskt Nonchalant satt...D gick la inte mer an 15 sekunder sa trillade han mitt framfor ogonen pa mig hahahahahaha han drog varldens ansiktsplask o da menar jag varldens ansiktsplask hahahahahahaha, eftersom han e duktig pa att grata sa trodde jag att han skulle lipa som fan, sa jag sa saklart te han : Ska du borja lipa nu igen? Han bara nej..medans han gnuggade bort all jord han hade kakat hahahaha...sa knackar han pa sin dorr o d forsta han sager te sin brorsa samtidigt som han gnuggar av jorden pa sitt ena kna...Brorsan brorsan sag du hur jag slog ihjal mig!!!(Viste como me sace la chucha o no) pa samma nonchalanta Chilenska satt ROFL!!!! Han fick en Grammy en Oscar och en hel valfortjant blaklocka =D

Nu maste jag gora i ordning mig for att nu ska Pumba jobba =D

Passar pa att gora en Happy Feet move =D

Ses har imon igen!!

Jevla Fi Fan Hej!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

fan va jag har saknat den här bloggen å dej! bra skrivet chompis! kul läsning ... Massor av kärlek och välkommen tillbaka=)

The V

Pumba!! dijo...

Tackar Tackar :DNu e jag Polare med Nigel sa jag ska fota han imon tankte jag nu maste jag forsoka sova lite innan jag ska te jobbet