jueves, 16 de abril de 2009

Dagen borjade bra...

Hej idag vaknade jag och madde jattebra coh va allmant lycklig, vilket ar underbart! Igar sa kom jag hem o slaskade bort en del pengar pa poker jag va sjukt trott men satte mig anda ner o spelade, inte nog med att jag spelade som en idiot utan lyckades "missclicka" 4 ggr och varje gang man missclickar sa kostar det mkt pengar...ja ja men d va gardagen det! Idag sa va all Tilt borta och satte mig ner o"jobbade" Dagens resultat blev en 1:a plats en 4:e plats och manga djupa placeringar, sa jag vann mkt mer an det jag slaskade bort igar! Att vinna en turnering ger en sjalv sa sjukt bra sjalvfortroende och man kanner av det, man spelar sa mkt battre osv. Idag sa akte Camilo hem till sin hemstad han sa att han skulle fixa nagra grejer gallande hans bil men den riktiga orsaken va nog att hans tjej ville att han skulle aka hem =D

Shit sikket dunderknas det blev pa jobbet idag, 2 pistolbevapnade killar misshandlade en man sa grovt att han nastan dog, och jag kan saga att jag madde sa sjukt daligt av att inte kunna hjalpa honom och se pa nar dom slog honom helt brutalt....Vi va under pistol hot allihopa och stallet va helt blodigt efter denna handelse, som tur va sa akte forovarna fast vilket jag ar mkt glad for. Imon ska vi ha mote pa jobbet och se over nagra saker och se hur framtiden ser ut dar....

Har lite bilder men vettefan om jag vagar lagga upp dom =S

Nu ska jag sova, ska upp och spela en turnering imon, maste passa pa sa lange man spelar sa bra som jag just nu gor =D

Ha d bast!

Jevla Fi Fan Hej!!!

1 comentario:

novemberfamiljen dijo...

Du är sjuk som tar bilder... :/