jueves, 30 de abril de 2009

Oj va d gar...

Mellan pattar o lar :D Idag har Pumba lyckats hamna pa en javla fest efter jobbet ;D Det va typ tva manader sen Pumba hade sa kul :D Jag kom in pa festen halsade pa allt folk man kande, drog i mig en Corona en rom&cola sen va d bara te o hitta the dancefloor :D kande mig lite rostig men orkade knappt bry mig :D Dansade tes musiken stannade o drack knappt nat mer he he :D Min amor ringde mig ett X antal ggr men varje gang jag svarade sa va d for mkt "noise" sa hon la pa :D Hur orkar man ringa en festande Pumba hela vegen fran SWE te Chile dessutom te min mobil :D Iaf en harlig kansla av att nan bryr sig :D nu ska jag ga o lagga mig e sjukt trott :D Just d ja glomde nastan o beratta att det va ett javla jordskalv idag pa dagen och efterskalvet va inte trakit det heller :D

Ha d bast!

Jevla Fi Fan Hej!!!

1 comentario:

novemberfamiljen dijo...

Här åskade det igår... ;)