domingo, 26 de abril de 2009

I miss you!!!

Jag saknar er i M.D.C sjukt mycket vi har inte chattat pa over tre veckor....va e d som hander? Pumba gar igenom en underbar fas i sitt liv och vill att ni far ta del av den. Ni vet att ni e det basta Pumba har.... eller hur? Sa kom igen nu tjejer vakna!!!! Jag maste erkanna att jag va sa osmidig som bara jag kan vara mot min Nya Amor....men det beror pa att jag e radd for det kanns som om HON ar det enda som kan krossa mitt hjarta just nu, Jag vet att ni bada vill att jag aker hem igen och jag vill oxo aka hem just nu, speciellt efter denna underbara handelse! Jag vill att vi kan ha en par traff o bara skratta och njuta av varandras sallskap sa som vi alltid gjort =D Jag ar sa sjukt KAR sa jag vet inte vad jag vill gora lixom, valet ligger mellan en bakvolt eller en kullebytta pa Biljardpalatset :D Va tycker ni? :D Jag vill garna att ni traffar henne i Gotet och kan vara hennes Van medans jag sparar ihop te min biljett :D Vi ar och kommer alltid att forbli M.D.C =D Massa karlek te er sa hors vi val sakert snart :D

Sukidayo Amor mio


Jevla Fi Fan Hej!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

OmG du låter frälst! waddap fokker? haha hon måste vara speciell. =)

Min närvaro kommer bli bättre den här veckan jag lovar!

bamse kramisar!

/du vet vem.

Silvana dijo...

what the FFF?
Whos tha´gal???Nu e jag så nyfiken så jag spricker - jäääkla tenta...på onsdag ska du berätta ALLT pumba.För jag erkänner...jag kommer alltid att vara drottning SAPA!

Pumba!! dijo...

Ja hon ar valdigt speciell iaf for mig =D Och kanner aytt jag ar fralst om jag ska vara arlig. Pocca no worries det ligger i blodet ;D Jag ska se till o vakna tidigar pa Onsdag sa vi kan ha en trekant pa msn och sa ska jag beratta allt =D Maste ha eran synpunkt :D Inte for den kommer att spela en allt for stor roll men anda he he =D ha d great tjejor

Anna dijo...

later valdigt nice maste jag saga! gulligt o alldeles underbart!!