viernes, 24 de abril de 2009

Senare idag maste jag vakna!

Hej hej!

Hur mar ni allihopa? Jag mar underbart bra tack vare min nya Amor. Senare idag maste jag ringa pa ett nytt jobb dom ringde mig namligen idag(23 april) och ville prata med mig, hon som ringde mig bad mig om mitt nummer och skulle ringa upp mig men eftersom min telefon verkar ha nat CP ryck sa blir d val jag som far ringa. Detta kan bli basta veckan ar 2009 =D Manga underbara saker har hant =D Jag aterfick kontakten med en Basta van jag hade back in tha days nar jag bodde i Argentina under 2 ars tid, han bor numera i Los Angeles North Hollywood for o vara exakt sa det ar ju jattebra :D Langtar o fa prata med honom :D Har sa mycket jag vill veta om hans liv och det ar nog likadant for honom oxo :D Sen ar det ju detta med min Amor underbart e la bara fornamnet sen att dom ringer in mig pa en arbetsintervju pa ett jobb som JAG VERKLIGEN ville ha ar ju oxa Underbart :D

Shit markte nyss att mitt inlagg innehaller valdigt mycket underbart, fast d e ju underbart alltihopa!! Tomas Di Leva gillar val sakert detta underbara inlagg! :D

Sukidayo!!!

Jevla Fi Fan Hej!!!