domingo, 12 de abril de 2009

Grattis Gubbar!!

Idag sa fyller mina kara vanner Goran och Johan ar sa jag onskar dom all lycka i varlden!!! Sjalv sa har jag spenderat dagen med att tvatta o vara allmant duktig, lagade T.om mat ikvall te mig o Camilo =D Gjorde aven ett jattekuligt test pa Fejjan som heter Vilken Disney figur e du? Och gissa vem jag e??? Almighty Pumba saklart =D Imon ska jag pa en ny jobb intervju sa jag har passat pa att lasa lite om foretaget jag ska soka jobb pa, man maste vara forberedd =D Det kommer forhoppningsvis ga jattebra, och maste casha in min Keno vinst blev inget stort utan bara en ny lott, men det ar kanske dar vinsten gommer sig. Vill inte sluta hoppas pa det iaf =D


Ja tack Mimmi jag godtar mer an garna din present! Skulle nog behova ett svenskt tangentbord...men oooops kom ju pa att jag har Laptop =D

Ha d bast!!


Jevla Fi Fan Hej!!

2 comentarios:

novemberfamiljen dijo...

kan du inte tjola en svensk laptop då? eller bara hitta på nåt? På tal om ingenting, kolla in min nya favoritlåt som egentligen är en gammal favoritlåt men som jag hittat igen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=6vtDtaawsTI

Pumba!! dijo...

Nej d blir lite svart o Tjola en Svensk lappis har i Chile =D Men alla fattar ju va jag menar anda? eller?