domingo, 16 de noviembre de 2008

Allt pa en gang...

Javla skit dag jag har haft alltsa, e sa javla arg pa sa mkt just nu. Kanner bara for o packa min vaska ringa min mamma o tala om for henne att jag kommer hem, men sa maste man ju vaxa upp nangang och kunna tackla problemen som uppstar grejen e ju den att jag kanner att jag krakulerar inombords o vill inte bara tackla problemen utan sla ihjal dom, men da kommer ett storre problem o jaga mig namligen rattvisan he he, e jatte TILTAD o mar riktigt kasst om sanningen nu ska fram. Laste precis Varldens basta Chip Chops blogg o den e alltid kul och jag blir jattesmickrad over hennes inlagg idag eftersom jag tycker att hon e helgrym pa detta med bloggar, Tack Chip Chop din komplimang o saklart Nigels javla Damp har raddat min dag =D



Jag ska beratta lite kort va denna UNGJAVEL utsatte mig for idag fy fan alltsa jag ville sla ihjal han for att han fick mig o skammas sa men samtidigt sa kan jag ju inte doda Nigel lixom han e ju som jag nar jag va liten fast nagra kilo lattare da :D Idag kom det en gubbe som salde produkter te hemmet o knackade pa o sa att han va fran nat rehabiliteringshem o undrade om jag ville kopa nat....jag svarade lite vanligt nej tyvarr, under all denna tid sa har Nigel foljt honom genom var grand typ o sett honom knacka pa nastan alla dorrar. Iaf nar jag da svarar gubben...Nej tyvarr sa borjar ungjaveln o Hanskratta o sager : Te cagaron otra vez o jag har ju inte kunnat le o borjar nu att gapskratta o den stackars gubben kollar pa mig med en sorgsen blick och pa Nigel som om han vill doda honom,jag kan ju inte lata honom doda min idol trotts att han kanske fortjanar det :D Och sa klammer han ur i sista stund du kan ju alltid forsoka o knacka pa har brevid (hans hus) o sa drar han...


Blev avbruten i mitt bloggande fran jobbet nu av hogsta honset som sager att jag inte brukar vara sahar konstig och att foretaget inte behover sana manniskor som jag beter mig som idag...klamkackt tycker jag och kan inte lata bli o skrika...FUCK YOU AND HAVE A NICE DAY!!!! inombords...men sa har han ju ratt he he...imon ska jag traffa en Donna hoppas hon har losningen pa mina problem

Ha d gott hej

No hay comentarios.: