jueves, 20 de noviembre de 2008

Trott som bara den...

Godmorgon allihopa!

Idag kommer jag att vara allmant jattetrott kanner jag pa mig he he...Jag har jobbat hela natten o lyckats hamna pa en fest en svang som tur e sa varken dricker jag eller roker langre =D Sa d va chill...dansade inte heller for forsta ggn...hmmm knepigt...vf gjorde jag ej d? Aja iaf fick prata ut med en arbetskollega..vi hade namnligen inte pratat pa 2 manader o allt va ett stort missforstand hahahaha sa dumt men men nu e d lost kanns battre =D Jag vaknade iaf igar kl 16 o har ej sovit en blund sen dess o nu fordriver jag tiden med lite chattande o blogg skrivande. Kl 10 ska jag trana TKD =D o klockan e nu i skrivande stund 9.02...Chattar med min egna varldens basta Chip Chop hon kan verkligen vara varldsbast pa sa manga sett =D Vi har alltid ball i varandras sallskap oxa nar vi chattar vi kan snacka om allt o anda ha kul he he...Jag saknar verkligen henne o min Poca den smartaste utav oss alltid den med sunda tankar men tappar lixom aldrig humorn i d hon gor Poca e ju en san som e sa rolig ibland men fattar lixom inte d sjalv...vi har alltid kul ihop...Kanner mig ibland som en ensam tredjedel da dom e dom andra 2 tredjedelarna i MDC. Men snart kommer vi o traffas...nar vi gor d ska jag ata godis for o dampa loss rejalt he he...Sag en jattefin bild pa min Chip Chop =D Hon e sa fotogenisk inte alls som Pumba som kan se ut som mongo pa kanske 90% av bilderna..kanske for att man e Mongo mitt javla mongo!!!

Love ya and Miss Yah tjejor af MDC!!

En kul grej ar att d regnar idag sa jag kommer att fa sova da jag hoppas att takbygget stannar till...hitills har jag iaf inte hort nat vasen :D


Skulle ju vara ledig idag men min chef bytte ut min lediga torsdag mot en ledig fredag sa jag far stalla in min Date med min frisorska vilket kanns knas hoppas att hon kan imon fredag =D


Nu lamnar jag er!


Jevla Fi Fan Hej!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Vi är nog familia marmota, jag har sovit siesta i sju timmar!
hace poco me levante y uuta quiero dormir otraves...lame~

Hoppas det går bra idag på jobbet iaf! Som vi udda människor i Japan säger Ki otsukete kudasai!<3

//Syrran