sábado, 22 de noviembre de 2008

En blogg mitt i natten...

Ja da va man igan for att skriva en blogg igen he he...denna nya syssla e sa beroende framkallande =D Jag har Varldens basta Chip Chop o tacka...sa jag passar pa o gora det nu...Tack sa jattemkt Chip Chop =P Nu har jag mer tid o spendera framfor datorn hahahaha..Jag har lovat mina Tjejor att jag ska skriva en blogg som kommer att handla om vara MDC bloggar, om att man ibland kanske skriver nat som man inte menar och undviker att skriva svordomar av Diverse skal....Har ska huvuden rulla!!!! =D Ingen kommer att komma undan inte ens jag sjalv da kommer min sjalvkritiska sida att komma upp :D Men nu har jag fullt upp med min traning o fokuserar valdigt mkt pa den , jag ska ju vinna min tavling den 6:e december...Sa d tar c:a 3 veckor innan den kommer ut till en viss Chip Chop's besvikelse...

Det blev tyvarr ingen Date idag for min frisorskas ena son blev sjuk idag hon berattade att han va lite dalig forrigar, sa jag hoppas d inte ar nan undanflykt he he


Idag fick jag fnatt pa min Idol!!!
Ja ni vet Nigel den ungen masta for fan vara allierad med Djavulen fy fan va jag far damp pa han ibland...Han hade pa nat javla sett lyckats att lossa pa garagegrinden o den vager en hel del...Jag satte tillbaka skiten sa jag vet =D Jag sa te han att jag skulle Gola ner han o beratta for hans foraldrar forst blev han radd men sen sa va d som om inget hade hant hahahahahahaha....JAVLA UNGE!!! Han o hans gang spelade fotboll i var grand, han sket i o spela mot mitt staket idag o valde att placera ett mal pa min grannes ytterdorr hahaha...och han vill ju inte skjuta lost heller fick mig en san garvis nar hans Crew sa till han o flytta pa malet...Han sa : Vayan sen a la Xuxa no sean maricones och fortsatte spela....han polare vagade inte saga sa mkt o fortsatte spela med honom, sen sa skot han en Sjuhelvetes boll mot dorren den ekade over hela granden...Karringen som bodde i huset kom ut o va forbannad som bara fan, alla kutade nar dom horde dorren oppnas utan Nigel han va ju bara tvungen o sta kvar dar....Karringen fragade honom vafan han sysslade med da sa han bara: inget jag gick precis forbi mina kompisar spelade fotboll har....Hahahahaha fatta sikken fis han kan vara o han kom undan med allt for stunden for att om jag som bott har sen i Juni fattar att han e allierad med Djavulen sa maste dom VETA DET for dom har bott har i flera ar. Senare idag(Lordag) ska jag jobba slutar for en ggn skull lite tidigare slutar 03 lite skillnad till o sluta 07.30

Ska se om jag orkar o hinner ut o jogga en svang innan =D

Ha det bast!

JEVLA FI FAN HEJ!!!

1 comentario:

Miss V dijo...

Du e ju så go! Fick lite dålig samvete för att jag inte vara mitt glada jag på MSN idag. Hemtentan dödar mig vettu! Hursom, på måndag är jag underbaraste i hela världen för då är jag fri från kunskaps- mother-fukkin-tvång!

Kärlek focker!