martes, 18 de noviembre de 2008

Lite fel....he he

Hej igen nu e besatta pumba igang igen...ibland sa kan d bli lite fel fast pa ett kul satt eller hur? Iaf jag sov middag innan jobbet och vaknade o va lite sma hungrig sa jag gick ivag o kopte tva agg lite brod o annat, nar jag sen loggar in pa msn sa skriver min systerdotter till mig klistrar in konversationer har :D


Jazz dice:
Hej!
Jazz dice:
Läget?
Pablo af Mamboboys dice:
jo d e bra
Pablo af Mamboboys dice:
ska precis stega mina agg
Jazz dice:
hahaha
Jazz dice:
vilka?
Pablo af Mamboboys dice:
eller a inte MINA agg men aggen jag kopte
Jazz dice:
^^
Jazz dice:
hahaha ^^

Tur att man inte kopte en chorizo oxo eller hur? he he
Blev vackt av en donna nar jag sov middag och jag blev lite paff for d va namnligen min frisorska vi kom iaf overens om att traffas pa torsdag far se hur d gar he he...

Jevla Fi Fan Hej

1 comentario:

Miss V dijo...

men seriöst var håller du hus? har väntat på dej hela dan behöver chittchatta med dej.. rapp rapp!