sábado, 29 de noviembre de 2008

Go kvall!!!

Idag fyller min kara barndomsvan Camilo ar vill passa pa att gratta honom och onska honom det basta....Feliz cumpleaños Camilo!!! Igar va d ju hardtraning som gallde o jag kande mig i jatte fin form, jag har mkt kvar men min hardtraning har gett fina resultat vilket jag e glad over, hade ju trotts allt lyckats spendera mina sista 2-3 ar med hart festande...sa att jag pallade hardtraningen va ju fint =D. Det fina resultatet gjorde att mitt humor va pa topp igar, kunde inte sluta le o kande att ingen kunde rubba pa mitt goda humor =D Hade d jattetrevligt pa jobbet hade det sena nattskiftet mellan 23.30-07.30 traffade en klient som jag inte traffat pa jattelange sa d va kul, han e jattetrevlig och ar alltid glad o rolig som bara fan he he..Han e en viktig spelare da han har gott om deg, han ager ett vindruvsplantage och har 200 anstallda sa d maste vara ganska stort...Kande hur viktigt det ar att vara glad pa mitt jobb for jag drog in bra mkt dricks vilket ar jattebra men jag lyckades alltid att halla borden jag dealade pa , pa gott humor alla hade trevligt, fick aven dricks for detta av en gubbe som loosade en hel del men han sa att han hade jattetrevligt medans jag rensade honom hahahaha...Idag Lordag jobbar jag kl 20-04 och imorgon sondag e Pumba ledig da ska han spendera dagen med att aka o kolla pa en basketmatch en intressant Donna ska spela, vi ska ut pa date under veckan sa d kanns kul. Kan ju vara nat for nya sport Pumba med en sportchick he he ;D Nasta vecka ar d ju traning som galler for att pa lordag sa vinner pumba sin tavling =D har planerat in tre traningar, gym och jogging vill iaf vila pa fredag sa mkt vet jag. Kommer nog att fira efter tavlingen ska ut med en kusin vilket kanns kul och beroende pa hur det gar med daten sa bjuder jag val ut donnan oxo =D


Glomde nastan att jag har slutit en pakt med The son of the devil! Hans polare kastade en sten mot mitt hus for att ha kul da sa jag te Nigel att han far 500 pesos vilket motsvarar 6 kronor for varje kaftsmall han delar ut bland dom skyldiga....gissa om han alskade idén!? Han blev som Pumba efter en pase bilar...HELT LOST!!!
Nu lamnar jag er..

Jevla Fi Fan Hej!!

No hay comentarios.: