martes, 25 de noviembre de 2008

Nigel o Nigel...

Hej gott folk!

Jag har haft en jattemysigt kvall med min Date, det blev inte sa mkt film som jag trodde att d skulle bli, men inte heller blev d nat Hanky Panky vi lag coh hade d mysigt o pratade om massa olika saker o hade d bara allmant trevligt....Hon kunde inte sluta saga till mig att hon inte brukar gora detta som hon gjort med mig men hon kan inte forklara vf hon vagar lita pa mig sa mkt hon gor, hon sager att d kanns som om vi kant varandra lange...Jag kan ju inte saga sa mkt mer an att jag e smickrad, for det ar jag verkligen! Vi kom iaf overens pa var forsta Date att vi inte skulle ha ett "Riktigt" forhallande da hon tycker att hon e sa mkt aldre an mig det skiljer 10 ar, jag tycker inte aldern spelar nan roll men i detta fallet kan d ju gora det iom att jag vill gora sa mkt sa jag vet inte om jag verkligen har tid for ett stadigt forhallande...men d aterstar att se. Jag satte mig vid datorn efter att ha vart o lamnat henne vid Taxin och efter en lang tids vantan sa loggar min syster Eva Lis in, och ar d nan jag gillar o chatta med sa e d med henne inte bara for att jag alskar henne sa sjukt mkt utan for att hon fattar verkligen att jag har damp o kan med o skratta at mina inte allt for halsosamma skamt ibland =D Vi kom iaf in pa att jag e svinhungrig och jag glomde saklart kopa mat idag for att jag inte va hungrig efter jobbet kl 20...Hon sa: men kop nat da jag sa att kl va 04 sa d e la kanske inte sa lyckat he he..da kommer vi in i foljande diskussion

-+Lis+- Excuse me, what's your starsign? säger:
gå till nigel o be om mat

Pablo af Mamboboys säger:
The son of Satan sover hahahaha

-+Lis+- Excuse me, what's your starsign? säger:
hahhahaha gör han sånt?
O__O'
hahhaha

Pablo af Mamboboys säger:
man kan inte tro det men han sover

Jag asgarvar hahahahahah..¡Va gor han sant!? maste vara en replik som blir oscars nominerad!!!

Det far mig o tanka pa hur Fangslande Nigel ar he he...Jag menar hans damp ar avancerad men for att min syster ska tro att han inte sover e ju bara helgrymt nu kanner jag en enorm press for att fota honom....men som jag sagt te varldens basta Chip Chop sa e han snabb den javeln

Jag jobbade dagsskift sa jag sag inte honom idag men imon kommer han garanterat att vara igang :D Senare idag menar jag nog he he kl e ju 04.44 ska upp kl 12 o jogga sen ar det tramingsdags kl 18 =D jag ar motiverad som bara fan infor tavlingen. Hejja Pumba!!!

Nu lamnar jag er!

Jevla Fi Fan Hej!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Han verkar lite för errm du vet skev för att vara ett barn!*LOL*
Lite kånkel, har sagt det förut vill se biild!

Ja om jag får en Oscar kan jag gå runt med den i Tokyo! Nu måste jag bara lära mig hur man säger: Jo jag vann den här på grund av ett chilensk unge har damp!^^