viernes, 14 de noviembre de 2008

Min Storebrors B-Day


Idag Fyller min storebror 42 ar. Och jag grattar honom hjartligt och onskar honom en underbar dag. Det ar forsta ggn jag e sa langt borta fran min familj under en sa lang tid och handelser som denna ger mig en ENORM hemlangtan, jag vill ju kunna ge min storebror en fodelsedagskram vilket jag oxo hade velat gora under Mammas fodelsedag (13 Juni) fast mamma da forstas och Pappa (21 Juli) och mina andra syskons fodelsedagar. Men samtidigt vet jag att jag har det bra har i Chile och att min familj e glada over mitt beslut att flytta hit =D



For ovrigt sa har jag haft en skitdag pga allt detta och inte kunnat somna efter jobbet o e svintrott, jag slutade kl 03 o va hemma 03.30 klockan e nu i skrivande stund 11.23 och gor ju allt annat an just sover. En san har dag vill man ju hellst starta med att skriva Hej du underbara FITTDAG!!! i Bloggen men d skiter vi i denna speciella dag, saker som jag normalt brukar tycka om med mitt nya hemland Chile sasom all fruktforsaljning (Dar folk gar runt pa gatan o skriker va dom saljer) blir sjukt irriterande nar man forsoker somna, och da e dom ju sjalvklart tvungna o komma med 5 minuters mellanrum forst sa kommer lat oss saga Advokado saljaren o skriker Palta palta estan ricas las paltas och allt jag vill e att han tar sina javla paltas o kor upp dom dar solen inte skiner och da kommer ju ett annat problem upp namligen det att man har Medeldamp, jag kan inte lata bli o tanka pa hur kul d hade vart om han korde upp sina advokados i arslet hejda somnen for nu e d kort nu satter min MDC sida igang KUL SOM FAN!! Men tank om det vart Vattenmeloner sa borjar man asgarva overtrott som man e, sen kommer man pa den allra basta iden ja Pumba satt dig vid datorn du kommer sakert att somna...JO MEN VISST...hade Norrlanningen sagt. Nu maste jag lamna er for jag kanner att jag tappar traden



Ha d Gott Hej!!!!




No hay comentarios.: