jueves, 27 de noviembre de 2008

Solen skiner och Pumba trivs....

Hej alla glada lasare idag ar det en solig dag och jag vaknade tidigt for att aka o trana, idag va d dags for FYS och dar marktes det verkligen att jag maste trana mkt mer he he...Fy fan jag va helt slut efter traningen. Vi hade som vanligt trevligt pa traningen och vi lyckas blanda nytta med noje pa ett alldeles utmarkt satt. Hoppades pa att jag skulle trana dubbelpass idag men tyvarr fick vi inte lana lokalen pa eftermiddagen =( Vi har bestamt oss for att ga ut en svang med mina traningskamrater och nyfunna vanner sa d ska bli kul :D Vi ska borja kvallen med lite poker pa ett stalle vid Beachen som heter Livin Bar darefter ska vi vidare te ett stalle som ligger pa stranden och heter Playa Paraiso bada stallen e sakra kort dar har man alltid kul. Maste namna att jag borjar o lara mig Italienska och har nog varldens sotaste italienska larare he he...d e min systers kompis Valentina som for tillfallet bor i Tokyo och studerar med min syster Eva Lis.

Gracie Vale! =D


Har e en bild pa mitt nya smalare jag och mina traningskamrater :D

Fran Vanster Jose, Robinson, Fransisco ,Eduardo coh Pumba

Nu ska jag ta en promenad i denna harliga sol

Jevla Fi Fan Hej!!

3 comentarios:

Jandra... dijo...

pumba... va roligt att du mår så bra! Du ser jätte bra ut! Kommer du på besök något? KRAM!! Jandra af HM ;)

Anónimo dijo...

Oj oj lär hon dig italienska?
Pinsamt..iofs så sa hon att det var kul med nya kompisar! ^__^V

Jag vill också lära mig sparkas!
*kör LL-ninja stil med en smörkniv*

Anónimo dijo...

Tack sa jatte mycket Jandra :D Jag vet inte om jag kommer pa besok inomnarmsta tiden men nangang masta man ju besoka Sweden :D