lunes, 24 de noviembre de 2008

Hej allihopa!

Som ni sakert markte sa skrev aldrig Pumba nagon dagbok igar, det var for att Pumba hade fullt upp igar o sen sa sov jag over hos min faster =D Jag va pa Date igar med min frisorska o daten gick battre an forvantat :D I skrivande stund e min date pa vag hem till mig vi ska kolla pa film o mysa lite...alltid trevligt o mysa tycker Pumba :D Imon blir d traning som bara den ska ut o jogga pa morgonen sen kl 18 e d Tae Kwon Do traning. Haller ju som sagt pa att forbereda mig infor min tavling den 6:e

Idag fyller en av mina basta vanner ar sa jag passar pa o gratta honom Grattis Benjamin Barzan Pirdawood hoppas att din mansar e pa topp idag :D En arbetskollega fyller oxo ar idag grattis till dig med Fransisco Bravo :D

Idag va d ganska jobbigt pa jobbet fastnade vid ett bord som tappat massa pengar da tyckte cheferna att vi skickar in Pumba med bajshanderna ingen kan ju vinna mot mig sager dom...och sa ratt dom hade idag fick tom jobba over hahahahaha, men allt d jobbiga vags upp av att jag hade det jattetrevligt igar sondag med min date o senare med min familij vi at riktigt god mat alltid trevligt ;D

Ha d bast!

Jevla Fi Fan Hej!!!

No hay comentarios.: