miércoles, 26 de noviembre de 2008

Laddar..

Jag laddar infor min tavling och imon har jag ett morgonpass och ett kvallspass efter kvallspasset ska vi ut o dansa lite, eftersom Pumba inte dricker numera blir d inget sant for mig men kul ska jag iaf ha :D Igar sa hade Nigel javel lyckats o greja med mitt garagestaket igen jag gick ut for o skalla ut han men sa mottes jag av hans polare som sa snalla Doda mig inte...Jag borjade asgarva sa va d glomt hahahaha...ungar kan vara sa roliga ibland o en ny medlem har uppstatt i Nigels Crew d e en jatte liten flicka pa kanske 4 ar hon e sa sot :D Hon har precis samma rost som den lille skoldpaddan i Hitta Nemo(hoppas ni vet att jag menar den i strommen) Hon borjade fraga massa roliga saker..typ nar jag hade flyttat in och om jag trivdes i deras hood o sa :D Blev tvungen att springa ivag o kopa Godis te ungarna for dom va sa snalla o hjalpte mig med o greja tebax staketet inte for dom gjorde mkt men tanken raknas...Tom Nigel va inblandad :D Jag bad den lilla flickan att tala om for dom andra att dom inte skulle spela fotboll mot mitt staket da jag jobbar natt...o hon hade fanimej Personality hahahaha. Ni skulle sett den lilla tosen hur hon laxade upp alla for att hon tyckte att jag va jattesnall o inte alls va en Surgubbe som hon trodde hahaha :D

Nu ska jag sova sa gott e trott som Zlatan

Jevla Fi Fan Hej!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Menee biiild!!