miércoles, 19 de noviembre de 2008

Vamos Chilenos!!!

Idag ar det fotbollsmatch Chile vs Spanien, matchen spelas i spanien pa El Madrigal. Alltid kul med fotboll =D Tycker iaf jag...Igar hade jag d jattebra pa jobbet igen blev tvungen att be om ursakt te hogsta honset for mitt beetende he he...Pumba borjar lara sig...Allt flot pa som vanligt fram tills ungefar kl 03 da det kommer va vi kallar en JOBBIG klient...sana som ska javlas och svara och bara vara allmana ROVHAL!!! Och han hojta o grejja o kallade mig for en javla massa skit o jag bara skrattade for att inte fa mitt MDC anfall pa han....d kan ju kosta mig jobbet he he...Han fick mig o blanda korten flera ggr tills hogsta honset kom till mitt forsvar och sa: nu far det vara nog Pablo gor sitt jobb, dessutom pa ett utmarkt satt jag har tillatigt dig o bete dig illa framfor min Employee men nu far d racka!!! O javlar va arg klienten blev!!!!! Han drog upp sin planbok for att visa oss att han jobbade som Jurist for staten...Oj da tankte jag...sen blev jag utbytt o drog ner o vila.

Nu pratar jag med min storebror och han ger mig som vanligt BRA rad =D

Nu lamnar jag er.

Jevla Fi Fan Hej!

No hay comentarios.: