lunes, 29 de diciembre de 2008

Fan va skoj!!!


Nu e Pumba jatteglad over att antligen fa lasa ett utav Poccas inlagg, hon skrev ett inlagg som fick mig at sakna mitt Sverige. For Jul o sno gar ju hand i hand, iaf for oss som bor eller har bott i ett Nordiskt land. Speciellt om man bott i ett ett lika vackert land som Sverige. Och jag tycker att det ar alltid lika kul att hora Poccas sno historier for dom e inte alltid sa lyckade...det va darifran jag fick ett av Chip Chops mest alskade Quote's ever: God Bless the Snow! Efter att Pocca fatt for sig att ploga backen med sitt Vackra Ansikte under en mysig kvall med hennes Simon och deras Pulka, och eftersom Pumba e skadeglad ar typ en san kommentar allt han kan fa ur sig. Jag fick en sa stor lust att bara aka pulka och frysa! For att sedan typ sla halvt ihjal sig och bli omplastrad samtidigt som man njuter av en jattestor kopp med varm O'boy och gradde pa.....MUMS!!! Jag hoppas att vi i M.D.C kan nangang i framtiden gora en sadan fjallresa med vara respektive, fjallen ar ju sa mysig, det ar en speciell atmosfar uppe i fjallen som utstralar Peace ,Love and Harmony...haller ni inte med?


Sen sa maste jag saga Pocca en sak att Svenskheter maste man utfora och det ar inget som hellst fel i det, man tar seden dit man kommer och den Chilenska kolonin har varit ratt sa duktiga pa detta maste jag saga....Om du bara visste va jag har gjort for "svenskheter" och jag skamms inte ett dugg for det utan snarare tvartom, jag ar bara jatteglad och stolt over att ha utforskat en sa stor del av MIN Svenska kultur. Manga invandrare e tyvarr daliga pa detta och fastnar i sina vardagliga sysslor och utvecklas lixom inte, det ar da man hor en sa idiotisk kommentar som: Alla Svennar e Rasister!!! Jag skrattar bara sadan ignorans ratt i ansiktet, for d e ju just darfor dom bor och har det sa bra i sverige...he he...Vi ar lyckligt lottade over att bo eller som i mitt fall ha Bott i Sverige. Sa tacka vet jag svenskheter!!!


Pumba undrar va ni har for planer till Nyar mina kara lasare, sa va nu snalla o skriv en kommentar.


Nu ska jag titta pa film



Jevla Fi Fan Hej!

No hay comentarios.: