domingo, 21 de diciembre de 2008

Pumba e jattetrott...

Hej hej halla...idag ar Pumba sjukt trott efter jobbet och detta beror delvis pa att han hade mkt att gora pa jobbet men mest for att han spelade tva pokerturneringar igar och gick langt i bada, sa jag kom i sang 8 timmar senare an planerat. Jag fick iaf 5 timmars somn innan d va dags att aka till jobbet. Pokern kandes jattebra igar och jag hade verkligen lust att spela kande jag och spelade som en GUD dom forsta 5 timmarna sen borjade trottheten ta over o jag kunde inte tanka lika klart langre men jag ar jatte nojd med mitt spel, det som va bra med mina sista spelade hander va att man va slagen och missade att lasa av spelaren ratt, mycket battre da an nar man blir utdragen sa som jag blev nyss i en likadan turnering he he...

Till er poker intresserade sa far jag upp QQ pa sen position och har ett for ovrigt mkt aggresivt bord...dom synar mkt sa jag smaller 6 ggr BB for att reducera faltet far syn av tre pers anda sjukt tanker man ju...floppen ar 9-4-7 med 2 klover...En betar 1/4 pott en synar andra foldar sen e d min tur jag vet att jag har basta handen o vagar lixom inte ge bort gratis kort d e sa onodigt...Sa jag staller ena killen foldar o den sista tanker som fan han begar Time, nu vet jag att han sitter pa farg drag och vill saklart ha syn och d e bara o be att han missar=D Han synar i sista sekund med sitt fargdrag och backdoor stegdrag...turn e blank o nu galler det o dodga klover....river klover 10 da va man ute ur den turren da he he...Men jag e inte arg for att jag kande inte nagon riktig motivation idag om jag ska vara arlig...

Nu ska jag iaf sova for sen spelar Varldens basta fotbollslag match my beloved MILAN!!! FORZA MILAN!!!

Jevla Fi Fan Hej!!!

No hay comentarios.: