jueves, 18 de diciembre de 2008

Pumba ar sa Nojd!!!!

Nu i skrivande stund sitter jag i Santiago de Chile (Var huvudstad) Och vantar pa att bussen te min hemstad ska komma...Jag tog en del bilder som jag kommer o ladda upp har om nagra timmar da jag kommit hem. Jag kan bara saga att jag hade det sa himla trevligt(Pocca stavas d sa? jag skriver nastan aldrig sa fina ord =D ) Och fick vila ut ordentligt vilket va ratt soft senare idag ska jag jobba natt igen o det suger ju saklart he he...Jag har spenderat min dyrbara tid pa bussresan hit med att fundera pa en sak....visst sags det att en bild sager mer an tusen ord? Men hur beskriver man da en kansla av full lycka och tillfredstallelse? For i mitt fall sa hade varken en bild eller 1000 ord rackt for att beskriva hur jag kande i c:a 5 minuter igar nar jag sag en sa sjukt nice utsikt.....Jag lovade mig sjalv att om jag nansin blir rik sa ska jag kopa mig en tomt pa det stallet o bygga mig ett mysigt hus. Det va sa vackert sa att jag blev normal i 5 minuter min Medeldamp forsvann o kvar fanns bara en tillfredstalld Pablo..Inte ens jag sjalv kan tro pa det jag skriver men sa ar det =D Har inte haft tillgang till Internet pa snart en vecka och inte kannt nat behov av det heller, men nu nar jag anda sag ett Internet Cafe sa va jag tvungen att skriva i bloggen o lasa ovriga MDC bloggar....Jag hoppas att Pocca och Chip Chop far lite tid over sa vi kan ha var MSN trekant nu nar dom anda har jullov he he...Inget sexuellt bara massa dampande...det ar da Pablo blir Pumba , Silvana blir Pocca och Valle blir Chip Chop.

Skriver mer senare

Jevla Fi Fan Hej!!!

No hay comentarios.: