jueves, 18 de diciembre de 2008

Pumba e hemma igen...

Come on Pumba i dare you to.....bust a MDC move!!!!


Pumba kom hem for nagra timmar sen och har sen dess vantat pa att affarerna ska oppna sa han kan kopa nat o ata for han e jattehungrig. Lovade att ladda upp lite bilder vilket jag ska gora nu =D



Har e utsikten fran huset dar jag bodde =D


Samma utsikt men annorlunda vinkel


Detta ar en monster Berlin...han vann kampen jag orkade inte ata upp han(Notera radslan i mina ogon)

Jevla Fi Fan Hej!

2 comentarios:

Silvana dijo...

Ooooufff...hade gjort vad som helst för o hjälpa dig i kampen mot Berlin!!
Du har fört över dampen ppå Pocca Pumba..hon går omkring och gör konstiga mooves,humörsvänger,nynnar plötsligt och kör den käcka pistolen till allt o alla!!Kan det vara julandan?Hur gick det på resan..tell us moore.Krossa du nåt näsben?

Silvana

(Himla var rättstavat så det ryker om´et!!)

Pumba!! dijo...

MDC e som musketorerna en for alla o alla for en! :D D e bra att d e sa Pocca det betyder att du for forsta ggn under detta jobbiga halvar(jag menar da studier) kan koppla av o skaka av all spanning :D Denna resan va bara ren avkoppling inga nasben knacktes bara massa mat som va tvungen att atas upp :D Va bra att jag stavade ratt :D
Vi masta snart hooka up pa msn ffs besito