domingo, 7 de diciembre de 2008

Hej almighty Pumba af MDC is back!!

Efter nagra dagars franvaro fran internet har nu Pumba hittat tebax te sin stora karlek....LAPTOPEN! =D Pumba har sen sitt senaste inlagg den 1:a decemver tranat stenhart for att inte forlora pa tavlingen...och traningen gav resultat en fin Guldmedalj till Pumba, nu kan man ta det lite lugnare ett tag iaf he he..nasta tavling ar den 19 januari i en stad som heter Pangipulli (tror det stavas sa) och ligger nere i sodra Chile och inte i Indien som vissa kan fa for sig PGA namnet. Iaf sa fick Pumba fightas tva matcher och han vann bada tre sa blatten hahaha, sista matchen vann jag efter att jag och min tranare klagat pa domarna...dom fick kolla pa matchen igen och forstod att dom "missat" o ge mig 7 poang hahahaha. Sa nu e Pumba glad som fan for att han vann :D Sa att all min tid och energi jag la ner pa traningen gav resultat och jag mar sa javla mkt battre oxa :D Efter tavlingen sa akte vi ju saklart hem och jag akte till min faster dar satt vi o tjota lite allman skit och hon plastrade om sin lille gulle Pumba....Regalon is tha shit!!! Sen kom min kusin hem o vi drog te beachen och o skulle svanga pa vara lurviga, men sa blev inte fallet utan vi satte ner o tjotade lite nar vi kommit fram te krogen for d va sa langesen vi sags men trevligt hade vi o jag garvade som fan for min kusin e sjukt rolig =D Innan tavlingen hade Pumba lyckats o klamma in 1 timmes somn sa gissa om han va trott!? Duo er so jevla dutti Pumba por la xuxa hade en chilenare bosatt i swe ha sagt..men Pumba hade ett ess under armen...namligen KNARK och inte vilket knark som hellst utan... ja ni vet Pumbas favvo tjack..GODIS!!!! Jag kopte med mig en massa godis och holl mig pigg hela dagen och natten he he... Idag sa maste jag jobba sent nattskift och det ska bli kul for att det kommer o vara massa folk som man trivs med pa jobbet.

Ska forsoka hitta mer inspiration imon..

Jevla Fi Fan Hej!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Uyya mercale! GRATTIIIS!*kastar konfetti*
Ne fan va kul, ta kort med din medalj! Och så skickar du till mamma! *LOL*
Ne men ojsan vad man blev lite glad här då!*stolt*

Jag vill också ha goodiis..men ta mig fan att bläckfiskar inte ser smaskiga ut ;__;

ÅÅH GRATTIS ÅTERIGEN!!!*kramisar*