viernes, 26 de diciembre de 2008

Jag ser fram emot 2009 =D

Aret som kommer verkar vara ett helt underbart ar som Pumba moter med en enorm Entusiasm =D Pa jobbet verkar allt bara bli battre o battre och dom ska satsa stenhart pa ett projekt som jag har tjatat om lange, namligen ett Poker Room. Dom ska aven utoka turnerings schemat med 75% vilket ar underbart, det innebar att nya dealers maste fram. Och gissa vem som star forst i ko? Jo namligen erat favorit mongo Pumba!!!! Om allt gar som det ska och inte chefen som jag inte kommer overens med lagger sig i, sa har Pumba en stor mojlighet att nasta ar vara Poker Room manager vilket hade vart riktigt nice ;D En chef vid namn Spiros som oxo ar en jattegod van till mig sager att jag e hans starka kort nar det galler pokern och att han kommer att sta bakom mig i vatt och torrt sa lange jag inte gor honom besviken. Det kanns sa underbart bra att ha sadant stod. Jag ar namligen den enda av oss "Nya" dealers som e given och uppskriven te denna nya dealer academy vilket kanns javligt skont maste jag saga.*pistolgrejen* =D Allt runtom har oxo borjat bli mycket battre nu det senaste, med alla pengar folk ar skyldiga mig, nu kan jag betala alla rakningar och antligen andas ut. Pokern har gatt sa mycket battre och mitt spel kanns jattebra just nu och hoppas dar oxo pa ett framgangsrikt 2009. Min traning har d vart illa med..da jag vart ute o rest och sen lyckats bli forkyld i 29 graders varme he he...Men pa Tisdag skiter jag i forkylning o allt annat, da SKA jag trana, da jag ser detta som nyckeln te min framgang. Eftersom jag mar sa mycket battre nar jag tranar och nar man mar bra sa blir allt mycket battre. Man finner da inga moln pa himlen och man bara flyter forbi livets vardag. Och da lyckas man se en mojlighet i varje problem och inte ett problem i varje mojlighet!!! Senare ikvall ska jag jobba och det kanns underbart...for att beskriva hur jag kanner nu sa ar allt Sommar, Sol och Salsa! ;D

Hoppas ni har det lika bra som jag!


Jevla Fi Fan Hej!!!

No hay comentarios.: