domingo, 21 de diciembre de 2008

Siamo chi che cantiam con il cuore Diavolo vinci per noi...

Efter 6 timmars somn sa var det dag att stiga upp for att se pa fotbollsmatchen mellan Milan och Udinese. Jag hade inte allt for hoga forvantningar pa mitt kara Milan eftersom vi har spelat daligt dom sista 4 matcherna, men idag sa kom en rejal vandning mot ett formstarkt Udinese. Milan spelade sa sjukt bra!!!! Det ar alltid kul o se sitt lag spela sa bra fotboll speciellt efter en period full av besvikelser, men nu verkar vi ha hittat formen igen o Kaká far spela pa sin vanliga position igen och man sag skillnaden direkt Pato gor en stralande comeback o gor tva mal forsta redan efter 4 minuter det kallar jag comeback. Hela laget gor en stabil insats den enda som slarvar lite pa slutet ar Ronaldinho annars spelar hela laget skitbra och det alskar vi. Maste saga att Favalli va forvanansvart bra idag och Antonini ett monster i defensiven hoppas dom haller samma formtopp. Saknade Flamini pa plan men d gjorde inget eftersom alla spelade som ETT lag idag och inte individuellt...underbart tycker jag! Utan Gattuso e d inte samma sak, men tror ni han missar en match? HELL NO!!!! Han sitter nere pa plan och hejjar fram sitt lag, dar har ni skillnaden pa en spelare med hjarta och en som spelar for cashen, han kan knappt sta efter sin operation men anda vagrar han satta sig, Gattuso io ti AMO!!!! Bara jag tanker pa han sa far jag gashud lixom alskar o se sant. Beckham satt pa laktaren tesammans med in Victoria. Och han sag glad ut over hur laget spelade hoppas det kan motivera honom.

Nu over till vad jag saknade denna match..Och det var utan tvekan mina gubbar i MCS!!!!
Vi haller pa vart Milan i vatt och torrt och agerar en 12:e spelare.
Zvonko va den som gjorde detta mojligt han drog ihop oss Milan anhangare och lyckades ordna sa att vi fick var egna Curva Sud pa Oleary´s i Goteborg. Tack sa jattemycket for detta Zvonko!!!
Goran den forsta ur MDC som jag lyckades fa med mig pa en fest, vi hade mkt mer gemensamt an vara Rodsvarta hjartan namligen pokern och vi har hjalpt varandra jattemkt under svara perioder coh lyckats bli jattegoda vanner, jag saknar honom som fan!! Vi bada vet att vi e dar for varandra no mather what!!!

Dejan en annan trevlig Jugge som ar en sansad kille under matcherna det ar han som hookar upp oss med trojjor for en billig peng=D

Sist men inte minst mitt kott o blod Sergio min storebror honom saknar jag ju sjukt mkt. Vi har star och kommer allltid att sta vid varandras sida for all framtid!!! I love You Sergio!

Vet att jag missat nagra men har tyvarr brattom te jobbet..

Vi ma inte ha samma nationalitet men det som forenar oss ar lojaliteten for varat Milan och vara rodsvarta hjartan, saknar er alla FORZA MILAN!!!

No hay comentarios.: