jueves, 11 de diciembre de 2008

Pumba is ready for a Roadtrip...

Har e en bild med min Tranare och min arbetskamrat pa tavlingen!



Nu har Pumba kollat biljettpriserna och dom va tilltalande :D Sa nu e d bara o packa vaskan for nu ska det njutas av sodra Chile :D Fick byta ut min lediga torsdag mot min lordag vilket va jatebra for nu kan jag vara borta 1 dag extra :D Livet ar underbart just nu Pumba mar jattebra och har lyckats skaka av sig sitt GODIS abstinens he he...Pratade med min kara van Nestor idag och han ar i Thailand o har det jattegott...men han har haft en javla massa problem, han sa att d kandes skont att kunna prata ut med nagon o speciellt med en van och jag blir ju bara glad av att hjalpa honom for han har hjalpt mig oerhort mycket pa alla plan, han e verkligen en GOD van och hoppas att allt ska losa sig for honom. En utav orsakerna han va ledsen over e att han blev blast pa hela €40000 av en oserios Pokersite och det e inte godkant nanstans, som ni ser e d en javla massa pengar speciellt i Thailand, men han jobbar stenhart for att fa en losning o jag hoppas han kan finna den. Nu ska jag lagga mig o sova en svang innan jobbet e sjukt trott...


Jevla Fi Fan Hej!


1 comentario:

Anónimo dijo...

Fin bild! Jag blir ju så stolt ! :D

V.