martes, 9 de diciembre de 2008

Hejsan svejsan...

Idag sa gick jag o la mig valdigt sent och det gjorde att jag forsov mig te min traning...inte bra Pumba ffs!!! Men jag ska ta igen den pa Torsdag och lordag. Idag har jag vart ledig och jobbar dagsskift imon vilket e valdigt jobbigt for man far bara en dag o stalla om dygnet sen sa ska man tebax te natten pa fredag. Jag kanske aker te sodra Chile pa Lordag natt inget e riktigt bestamt an men det verkar sa an sa lange =D Ska bli kul o traffa Camilo och Steven som e har i chile nu o halsar pa sin familia...Jag e ledig pa torsdag da vill jag ut o dansa lite va langesen nu, sen e jag ledig sondag o dom forsta 3 dagarna nasta vecka :D Darfor vill jag aka pa minisemester te sodra Chile he he :D Nu ska jag hoppa in i duschen sen aker jag te min faster o blir bortskamd en svang :D

Ni far ha d GODIS!!!

Jevla Fi Fan Hej!

2 comentarios:

Silvana dijo...

Grattis gratiis pumbiano.Haru lyckats åka över te emerikat o gräva guld???

Pumba!! dijo...

Yes my beloved Pocca af MDC :D Nar ska du logga in pa msn d va jattelangesen vi dampade ju :( Cuidese besitos