lunes, 1 de diciembre de 2008

Tjena tjena mittbena..

En Godis paverkad Pumba har =D Jag e sa sockerhog just nu hahahaha...Ni som kanner mig vet att jag blir Mongo av godis men d e ju sa gott :D Jag fick slipat och skickat mitt CV till kryssningsforetaget sa jag lyckades med den biten o d kanns skont. Juan Havana skickade tre nya latar fran deras kommande album som ska slappas tidigt 2009 sa han...latarna e pa spanska o dom e bra som fan...Jag ska sprida dom har i Var hemstad Juanito oroa dig inte :D Jag o Juan e fran samma hemstad har i Chile =D Jag va pa gymmet o korde pa som bara fan mitt i mitt godisrus jag va som lille ekorren i Pa andra sidan hacken helt loss....Nu e jag ju fortfarande halvmongo men maste ata godis for att vanda pa dygnet jag ska jobba dagsskift imon....Nu vet jag inte langre vad jag ska skriva hahahahaha

Jevla Fi Fan Hej!!!

No hay comentarios.: