martes, 30 de diciembre de 2008

Fick mig att tanka efter...


Jag blev av M.D.C dopt till Pumba och har vart Pumba sen dess med lite olika varianter som den senaste Pocca sa snyggt kom pa...Pumbiano da jag lyssnade pa Cumbia for tillfallet. Men har ni sett Happy Feet? Jag tycker att Mumble passar mycket battre in pa min profil som manniska och sen ar det ju sa att jag inte kan lyssna pa musik utan att borja dansa....inte ens pa jobbet he he....Och sjunga e inte heller min starka sida daremot har jag lattare for att dansa och alskar faktist o dansa. Och sen e man ju lite latt efterbliven oxo hahahahaha....ni far tanka pa saken kara lasare, nu ska jag titta pa Happy Feet! Blir sa glad efter att ha sett den filmen!
P.s jag vill inte ha identitets byte utan undrar bara.....E man dopt sa e man!
Jevla Fi Fan Hej!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

jag gillar happy feet jag! Hahha vill du se en aprolig barnfilm, kolla på Madagascar två, fyy fanniken! jag sitter o garvar varje gång jag ser den..tror mina grannar vill ringa till psyket var gång!*LOL*

Gott nytt ååååår! *japansk stel hula dans*

looooveeeeeee!<3<3<3<3<3<3

Silvana dijo...

Heter man Pumba så är det Pumba i alla dess varianter he he he.
Har faktiskt inte kollat på Happy feet...jag plöjde mig igenom julklappsfimerna nu nämligen...fick cd-boxen med alla Pippa filmerna i julklapp!!
Men Pumba...för att vi ska kunna åka till fjällen så måste du vara här...i mer än fem dar!Kom tillbakaaaaa!Vi kommer sakna dig nu till nyår....vi ska nämligen äta på Trädgårdna,jag,simon,min syster,valle,alex,pece,nataly,nadia och paula....bara du fattas juh

Anónimo dijo...

grym jevla bild fifan jag dog av garv!! haha du e bäst! saknar dej..

V.