lunes, 8 de diciembre de 2008

Pumba sok hjalp!!!!

Hahahahahaha efter en stanhart godis knarkande i lordags sa borjar sido effekterna att sla in jag far for mig helt sjuka saker o fragar sjuka fragor...sen nar man undrar va man egentligen sysslar med sa asgarvar jag verkligen hahahahahaha. Ni som forstar spanska kommer nog tycka att denna fragan e sjuk och att jag behover hjalp =D Jag stallde denna sjuka fraga under en konversation pa msn med min kara Kusino Migo.


Pablo af Mamboboys säger:
kusino hur romantisk hade man vart pa en skala fran 1-10 om man fragar en donna sahar.....: Me quieres besar el oyo med en knippe rosor i handerna?

Migo säger:
LOL!
typ -ett par millioner

Jag e ju sa sjuk ibland men maste skylla pa godiset, KNARK e inte bra mina kara vanner och inte GODIS heller...inte for mig iaf d e ju som Tjack for Pumba =D Imon ska Pumba trana igen och det kanske blir en liten resa te sodra Chile ett par dagar :D Maste namna att nu e sommarn har det ar sa underbart!!!! Lediga dagar kan spenderas pa beachen och med en massa promenader =D Pumba masta inhandla ett par solglasogon for att mota denna sommar...nu maste jag dra, ska te jobbet ni far ha det GULD och snalla ge mig tips pa vart jag kan soka hjalp :D

Jevla Fi Fan Hej!!

No hay comentarios.: