viernes, 19 de diciembre de 2008

Jobb...Jobb o GRYM musik! :D

Vill borja med att be min kara van Goran om ursakt for att jag inte namnt var CURVA i bloggen men det kommer en fin upplaga om det snart. FORZA MILAN!!! =D

Idag har Pumba haft en dag som vart ratt sa mysko he he...han borjade med att vakna tidigt for att han skulle spela en poker turnering, grejen va ju den att jag sag fel pa tiden och turneringen skulle spelas 8 timmar senare hahahaha...Britney eller inte bedom sjalva :D Sa jag gick upp helt i onodan he he. Sa jag satte mig vid datorn o kollade pa en massa grejer o kom pa att jag behovde ny musik och jag hittade lite salsa...fastnade for EN helgrym lat direkt!!! Sen sa blev jag hungrig o gick ut o handlade nat att ata, jag va for stunden jatte sugen pa ost o skink mackor, men nar jag val hade mekat klart med mina mackor sa kom jag pa att d e sa javla trakigt att ata mackor sa jag tappade aptiten :S Men nan timme senare at jag upp dom anda, jag vill ju inte slanga bort mat det finns sa manga som inte har nat att ata o jag far jattedaligt samvete nar jag slanger mat av just denna orsak. Jag ar nu i skrivande stund ganska trotter men borjar o jobba om 2 timmar sa d e ingen som hellst idé att ga o lagga sig maste ju duscha innan jobbet osv. Ska fortsatta o vara social pa msn en stund te...

Members af MDC se till o vara Online pa msn lite oftare TACK!!!!

P.s Chip Chop satt pa din kommentar funktion ffs...jag vill ju kommentera pa dina grymma inlagg, lar av Pocca och Pumba vettja...


Jevla Fi Fan Hej

No hay comentarios.: